Znajdź kierunek w szkole policealnej GoWork
Marketing i Public Relation
Specjalista ds. marketingu i Public Relations pracuje nie tylko w biurze firmy, ale jest również odpowiedzialny za kontakt z domami mediowymi, dziennikarzami, reporterami oraz z przedstawicielami biura prasowego. Osoba na tym stanowisku odpow...
Public Relation
Każdy specjalista ds. Public Relations powinien znać podstawowe pojęcia z zakresu porozumiewania się z daną organizacją. W tym sektorze ważne jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy lub marki oraz czynności mające doprowadzić do wzajemne...
Księgowość
Księgowość to stabilna i bardzo dobrze opłacana profesja. Chcesz związać z nią swoją przyszłość lub podnieść już nabyte kwalifikacje? Chcesz zająć się finansami we własnej firmie? Mamy dla ciebie zaoczny kierunek Specjalista ds. Ksi...
Handlowiec
Dobrego handlowca cechuje świetna znajomość marketingu, psychologii i technik sprzedaży, a także upór, sumienność i oczywiście pracowitość. Liczy się też dobra prezencja i odporność na stres. Praca handlowca często nie kończy s...
Asystent bankowości
Asystent bankowości wspiera dział obsługi klientów, realizując wszelkiego rodzaju działania administracyjne. Na co dzień pomagają doradcom bankowym, mogą też udzielać klientom informacji na temat usług oraz możliwości oferowanych ...
Agent ubezpieczeniowy
Agent ubezpieczeniowy to osoba reprezentująca agencję ubezpieczeniową i sprzedająca ubezpieczenia. To z nim w pierwszej kolejności kontaktują się firmy i klienci indywidualni. Aby osiągnąć sukces w tym zawodzie należy wykazać poświęceni...
Specjalista ds. integracji europejskiej
Specjalista ds. integracji europejskiej to osoba posiadająca gruntowną wiedzę na temat historii, tradycji i kultury europejskiej. Świetnie zna się na uwarunkowaniach społecznopolitycznych integracji europejskiej oraz na jej aspektach prawnych i...
Specjalista ds. planowania strategicznego
W każdej firmie przydaje się osoba, która potrafi określić jej misję, cele, wartości i plany. Działania planuje bazując na zasobach firmy i jej pozycji rynkowej, jednocześnie analizując pozostałe, równie istotne wskaźniki dz...
Brand Manager
Zawód brand managera został wykreowany na potrzeby dzisiejszego marketingu i technik sprzedaży. Firmy prześcigają się w byciu lepszym , mających ciekawsze produkty niż konkurencja i to właśnie one zatrudniają okiekunów marki. ...
Specjalista ds. analizy i rozwoju rynku
Aby na rynku zbywalnym firmy oferujące produkty miały szanse się utrzymać i być lepsze od konkurencji, trzeba zrobić analizę rozwoju rynku. W tym celu firmy zatrudniają specjalistów, którzy dokonują takich analiz i prognozują ...
1 - 10 z 13 znaleziono kierunków | Strona 1 z 2